Tuesday 18 June 2019

Carlijn Design Regenboog Beterschaps kaart, met videos in NL en UK

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze beterschaps kaart maak.
Ik heb gebruikt de Carlijn Design Beterschaap set, de pleister stempels en de tekst Beterschap, met één A want ik heb geen schaap op mijn kaart. Ik vind het een leuke woord speling, maar zonder schaap snapt niemand dat denk ik ;-).

Dus voor mijn regenboog met in Distress inkt aangebracht op Mixed Media papier van Veassen: Candied Apple, Carved Pumpkin, Mustard Seed, Mowed Lawn, Mermaid Lagoon, Wilted Violet  en Picked Raspberry.

Daarna stempel ik de pleister en de hartvormige pleister en stans ik ze uit.

Op de kaart plakt ik zwart/witte chevron washi tape en een ik een soort mint blauwe kleur, dat vond ik mooi passen bij de huiskleur van Carlijn Design ;-). De wens stempel ik , net als de pleisters met Versafine Clair Nocturne inkt en ik droog hem voor de zekerheid even mijn mijn heattool.

Ik plaats mijn regenboog op de washi tape met foamtape, zodat ze een beetje zweven. Ik begin mij de randen, dan het midden (hartje) en dan weer de randen en als laatste de middelste (paars en oranje) zodat ik de  ruimte tussen de stempels, mooi gelijk kan maken.


Ik vind de kaart zo af, maar voel je vrij om lovertjes of steentjes of enamel dots o.d. toe

No comments:

Post a Comment