Thursday 28 June 2018

you are in my prayers


For today's card I masked off a strip on the cardbase , then inkblended Distress Oxides (Carved Pumpkin and Squeezed Lemonade) together with Versamagic inks (Red Magic and Mango Madness)

Then I stamped the dandelion from Marianne design (tc0837) with Versamark and heat embossed it with Wow! embossing powder (opaque bright white). I then stamped the sentiment from Karin Joan (encouraged KJ1724) with Versafine Onyx black ink.
A few glittery enamel dots,but just a few because of the occasion.


Deze week is het een minder leuke kaart, nou ja om te sturen minder leuk, maar resultaat vind ik wel mooi geworden.
Ik ben begonnen met het afdekken van de kaart basis met Post-it tape en dan heb ik met een mini inkblender Distress Oxides en Versamagic aangebracht (Carved Pumpkin en Squeezed Lemonade en Red Magic en Mango Madness).

Daarna heb ik een poeder tool gebruikt op het gekleurde gedeelte en met Versamark ink de paardebloem van Marianne Design (tc0837) gestempeld en met Wow! embossingpoeder (opaque bright white) embossed met heattool.

De tekst is van de Karin Joan Encouraged lijn (KJ1724) en die heb ik met Versafine Onyx black ink gestempeld.
Een paar glitter enamel dots, maar niet teveel, wilde het toch wel sober houden i.v.m. de tekst.

No comments:

Post a Comment