Tuesday 9 April 2019

Carlijn Design - Bedankt jij bent een schat, met video in Dutch and English

Vandaag heb ik een piraat met zijn schatkist gekleurd.
De schatkist en de teksten zijn uit de Carlijn Design set "bedankt schat", hoe kan het ook anders.
De achtergrond moet een lucht en strand uitbeelden en die heb ik gemaakt door Distress inkt met een kwast aan te brengen op de kaartbasis.

Ik heb dan een rond venster uit een enkele kaart gestanst en de teksten gestempeld met Versafine Clair inkt. Eerst zat er een foutje  in, kijk de video wat ik voor stoms deed ;-)


De schatkist heb ik uitgestanst met bijpassende stans en de piraat van My Favorite Tjings had ik in mijn voor gestempelde en  uitgesneden voorraad.
Beide heb ik gestempeld met My Favorite Things Extreme black inkt en gekleurd met de Spectrum Noir normale en triblend markers.

De enkele kaart heb ik met foam op de basis geplakt en de piraat en schatkist ook waarnodig met foam tape en of gewone tape.
Beetje Nuvo shimmer pen op de juwelen voor dat schitterende effect.
https://www.carlijndesign.nl/

English video:





No comments:

Post a Comment