Tuesday 2 April 2019

Carlijn Design Bedankt Schat

Voor vandaag heb ik de Carlijn Design Bedankt Schat set gebruikt en alcohol inkt, heel veel alcohol inkt en blending solution op Yupo papier en ook heel veel adem ;-) D.W.Z. ik heb geblazen tot ik hoofdpijn kreeg haha....
Wanneer de blending solution opdroogt, maar nog plakt heb ik gouden Fab Foil erop "geplakt". Dat is een  techniek die ongeveer 50% van de keren werkt. Ik heb wel gemerkt dat hoe meer blending solution hoe meer het plakt, als je alleen alcohol gebruikt dan werkt het niet.

Voor de groet heb ik Bedankt uit de set Bedankt schat met Watermark inkt gestempeld en met Wow metallic gold rich regular gebruikt en een heattool.

Daarna heb ik de strook om het paneel gevouwen en vastgeplakt. Wat foamtape om dit paneel op de achtergrond te plakken.


1 comment: