Tuesday 28 January 2020

Haai ik vin je stoer

Een leuke kaart voor Valentijns dag of gewoon zomaar.

Ik heb hiervoor  de haai van Avery Elle (Shark Hugs) gebruikt en gekleurd met mijn markers.
Voor de tekst ballon de set Water praatjes van Carlijn Design en de tekst is ook van Carlijn Design (in het water)

Voor de achtergrond heb ik Distress Oxide aangebracht (Tumbled glass en Broken china) en daarna een bubbel stencil erover gelegd en met Mermaid lagoon, lucht bubbles gemaakt, heel subtiel op de achtergrond.

Voor het koraal heb ik een beetje oxide aangebracht op zalm kleurig linnen karton, ik weet niet welke, want ik heb gebruikt wat er op  mijn inkblending sponsje zat, maar ik schat zo op een Worn Lipstick, ik heb heel willekeurig wat schaduw plekken aangebracht en daarna de stans van Marianne Design (Cr1046) uitgestanst en op  de kaat geplakt. Dat werkt super met wat dubbelzijdige tape achter het linnenkarton ( Marianne Design Lr0014).
de Haai heb ik met foamtape een beetje naar voren geplaatst. en als extra bubbels accent wat steentjes. In de Avery Elle set zit ook een hart stempel, leuk maar wellicht  weer een stuk minder stoer? wel ideaal voor Valentijn's dag.

je vind de Carlijn Design spullen op www.carlijndesign.nl

No comments:

Post a Comment