Tuesday 24 September 2019

Foute Kerst en meer sarcasme



Voor wie de humor wel kan waarderen (net als ik) heb ik nog twee kaarten gemaakt vandaag, met de nieuwe release van Carlijn Design, die morgen live gaat.
de Eerste kaart, is een groepsfoto van je "worst nightmare" familie hehe, met bijpassende tekst. Op de binnenkant kun je altijd nog "grapje" schrijven, voor als je tante de humor niet snapt ;-)
 De tweede kaart is een combo van Blijf Kalm en ook Fout kerst en odp e binnenkant ( maar niet deze) haha..
De rechthoeken heb ik gestanst met de A6 (10x15cm) rechthoeken en frames stans set, ook van Carlijn Design.
De poppetjes zijn van Katzelkraft (Humanoids en ik heb ze met Polychromos gekleurd.
Zie www.carlijndesign.nl voor de nieuwe release en ook verkrijgbaar bij geselecteerde hobby winkels.

Verder heb ik nog een shaker kaart gemaakt met de A6 frame 6 vensters en de stempel Sneeuwpop in elk venster. Ik wilde eerst de sneeuwpoppen  in regenboog kleuren kleuren, maar ja gele sneeuw....eeew....
dus gewoon de achtergrond. de tekst en banner zijn ook van de set Sneeuwpop en bijpassende stansen.
Spectrum Noir markers om te kleuren en kleine sterren en hele kleine gekleurde diamantjes in elke venster, die zijn van de nail art afdeling van een Kruidvat of dergelijke...

No comments:

Post a Comment