Tuesday 14 May 2019

Carlijn Design - Magische verjaardagskaart. Met video, also an English spoken video

Vandaag gebruik ik Carlijn Design : fijne feestdagen,  Gefeliciteerd voor de kaars, Hoera en de smalle tekst strips mallen..

Voor de achtergrond heb ik Distress inkt refills gebruikt: black soot, chipped sapphire, hickory smoke, wilted violet, dusty concord op aquarel papier. Ik ging voor een donkere en intieme sfeer.
De eetzaal van de school heeft zwevende kaarsen en die heb ik uit gestanst uit glitter papier en gekleurd met mijn markers, op de achterkant heb ik dubbelzijdige tape geplakt,zodat het stickers worden.
De Har Repotter stempel is een digi van Bugaboo stempels. Ze heten net even anders dan het origineel maar er is een Snape, Hagrid, Hermien, Ron etc. Ik heb hem ingekleurd met mijn markers. Ik heb een eigen invulling gegeven aan de kleuren, zie de video waarom .

Voor extra lichtjes/sterren gebruik Kuretake witte inkt gespetterd op de achtergrond. Ik heb de kaarsen op de achtegrond geplakt.
De Gefelicitterd moest plaats maken voor de Hoera, die  heb ik in het paars gestempeld en met de bijpssende mallen vanCarlijn Design uitgestant.
de magishe en verjaardagsgrotjes heb ik met de smalle tekst strips uitgestanst,
De hoera heb ik met foamtape laten zweven,  net als Har Repotter zelf, de tekstjes plat op de achtergrond.


English video:



No comments:

Post a Comment